Myspys!

Idag var Emmy med i stallet! Alltid lika roligt att ha sällskap av henne i stallet :D
Vädret var väl ingen hit idag, men det regnade iallafall inte. Emmy hade med sig kameran och tog en del bilder medan jag red! Dem får ni ta del av om några dagar när Emmy sorterat lite och fixat dem :D
Ridpasset gick bra, han var framåt och samarbetet mellan oss funkade jätte bra!! Var lite tungt i marken men det är nyttigt det med, då får han ta i lite mer ;)

Sedan fick hästarna lunch och Emmy var tvungen att åka till jobbet, och jag skulle hem och vila en stund innan jobbet! Tack Emmy för en jätte rolig förmiddag och hoppas du kommer snart igen! :)

Har inga bilder ifrån idag, det var ju Emmy som stod för det idag ;) men som sagt, bilder ifrån idag kommer inom kort!

Nu ska jag vila lite innan jag ska jobba hela kvällen!
Puss














Postat av: Sussie

Alltid lika roligt att se bilder,så väntar med spänning! Han är himla fin och araben är väldigt söt!
Hej Hopp

Svar: Tack så mycket! Jag ska försöka få upp bilderna på bloggen så snabbt som möjligt :D
Ida Anzén

2013-04-12 @ 07:16:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback