Min kompis

 Nu har jag äntligen kommit i säng och är fast med mina tankar. Känner mig lite ensam idag, men som tur är har jag min lilla Annie i mitt knä. Världens bästa hund <3
 
En tanke slog mig idag. När jag hade ställt Gossen i gången efter ridpasset och fått av träns och sadeln, så fick jag en känsla i kroppen. Han tittade nämligen på mig med sina otroligt fina ögon och började snuffsa på min kind. Jag klappade honom i ansiktet länge och väl. Haha, hans underläpp var helt avslappnad och hängde längre ner än den någonsin gjort! Han stod med sitt ansikte i min famn länge, och då kände jag hur jävla glad jag är att jag har honom. Min trygga punkt, min ängel. En som alltid är glad att se mig, som känner mig så väl, och det känns som att han läser mig. När jag är lite ledsen så känns det som att han vet om det. Då är han lite extra gosig. 
 
Jag är så otroligt glad över att jag har min fina Golds Jessie James. Du är min sötnos :) 
 

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback