Jätte fint pass!

Idag var jag på stallet på förmiddagen, mockade och fixade stallet först och sen tog jag in Goss och borstade honom länge och väl :) han stod och njöt av ompysslingen!

Jag skulle ju rida honom lite på banan för att se att han hade piggnat till, och jodå, det var en pigg och framåt häst jag hade idag. Han var verkligen jätte duktig och lyssnade på alla hjälper. Ville ridit mer men fick hejda mig eftersom han vart lite krasslig de andra dagarna. Sedan tog jag en liten skrittur på vägen och Annie var med! Lugnt och fint och det var verkligen jätte mysigt :D
Jag har blivit noga med att olja hovarna nu när det är så torrt ute. Marken dammar och hovarna behöver lite extra omvårdnad!

Sedan fick hästarna sin lunch och åt med ro!

Nu kom jag precis hem efter en mysig dag på stan med tjejerna och bio som avslutning!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback