Härlig känsla!

Idag skedde borstning och sadling vid bindbommen i solen! Jätte skönt väder var det och så slipper man sopa stallgången efter ;) haha!

Det blev ett pass på banan. Ville jobba igenom honom med mycket flyttningar och lydnadsövningar. Värmde upp med lite cavalettibommar och avslutade passet med träning på våra rollbacks. Han var så jävla duktig verkligen, och det är så skönt när man har såna pass där man känner att det stämmer så bra!

Imorgon är jag lite kluven om jag ska rida. Therese kommer hem från Karlstad och jag vill gärna träffa henne, och så jobbar jag till fem. Men Gossen ska få sliders imorgon iallafall så till stallet kommer jag ju åka ändå ;)

Vet att jag lovade lägga upp bilderna som Emmy tagit, men det tar lite tid och orkar faktiskt inte nu! Men det blir en bild iaf, och kom ihåg, jag var rätt oseriös den här dagen ;) haha!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback