Bra träning!

Idag blev det träning med både Goss och Cayenne! Cayennes träning blev att bada alla benen, igår spolade jag bara hennes framben och idag blev det alla fyra. Eftersom hon inte är van så går vi lugnt framåt så att hon märker att vattnet inte är farligt ;)

Goss red jag på banan, samtidigt som Roger sladdade den ;) blev bara skritt och trav idag eftersom jag helt enkelt kände för det! Mycket förflyttningar och tempoväxlingar. Allt ifrån stillastående till ökad trav. Gjorde en hel del avsaktningar och tränade på att hans huvud och nacke skall vara i samma position trots att tempot ändras! Han skötte sig superbra och fick många pussar efteråt! :D
Det var jätte bra träning också att droger sladdade banan medan jag red. En traktor med sladd som brummar och låter! Han brydde sig inte så mycket om den men det är bra träning ändå ;) duktig Goss!

Imorgon blir det till att rida på banan igen på Goss, och så ska väl Cayenne få hitta på nåt också :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback