Nya fräscha bilder ;)

Så var det dagen innan axvalla. Imorgon rullar jag och Elin mot Skara med Gossen och det kommer säkert bli en skitrolig helg! Jag är inte alls nervös, ännu... Känns bra att ha Elin vid min sida och tävlingen får gå som det går! Håller på att packa nu och har förberett det mesta inför imorgon. Det är bara Goss som ska badas och lastas i princip. Tror vi rullar dit så vi är där på eftermiddagen nån gång. 
 
Jag ska inte tävla förrän på lördag. Men känns skönt att komma dit en dag innan och finna sig till ro och rida ett pass på fredagkvällen. ÅÅÅH vad jag längtar nu!! 
 
Häromdagen var Sanna, mammas arbetskollega med i stallet och fotade mig när jag red. Både Dante och Gossen fick bli plåtade och det blev en massa bra bilder! Jag som älskar allt som har med hästbilder att göra är helt amazed av fina bilder på pållarna. Kan inte lägga upp alla nu, men här kommer några! Tack Sanna :D
 
Hoppas alla har en fin dag i stormen och de som ska till September Rundown, vi ses där!! Yiiihaaa :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback