Mamma har tränat och jag har galoppat :P BILDBOMB!

Idag hade jag och mamma en riktigt härlig dag i stallet. Först red hon på Dante vilket gick väldigt bra :D Hon tränade på Maddes övningar och arbetade med skritt och travbommar. Sen fick Dante sig ett rejält bad med ordentlig schampoonering så hela han glänste! Han fick nya flätor och verkade tycka det var skönt att bli lite bortskämd. Oj så fin han blev efteråt :D Hanhar dessutom fått 2 nya täcken, bland annat ett jätte fint fleecetäcke från Sussies som han har på sig på bilderna :)
 
Sen red jag Gossen och galopperade överallt förutom banan. Vi gakopperade på ängen och på en led mellan åkrarna. Riktigt kul att han tände till och drog på en hel del. Jag har försökt få han att tända till innan men nu kände man tydligt att han drog på lite till. Vi ska nog se till att gasa på ännu mer men en klar förbättring :D 
 
Imorgon kommer Elin så ska vi rida ut en tur i skogen. Typiskt söndagar :P Då kallar skogen helt enkelt! Det ser jag fram emot, alltid lika kul när hon kommer :D 
 
Här är lite bilder från idag! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Anonym

Ni är för härliga!

2016-09-24 @ 20:54:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback