Elin och jag på tur!

Igår fick jag sällskap av Elin i stallet och det blev en jätte mysig eftermiddag! Vi red på banan en stund först och skrittade ut i 45 min i skogen efteråt. Det var jätte fint väder dessutom, man har ju blivit lite bortskämd med det såhär i slutet av september :P 
 
Tävlingen närmar sig och jag känner mig ovanligt lugn än så länge. Ska verkligen åka dit och bara ha kul! Tror att hur tävlingen än går så kommer man umgås med massa gott folk och jag och Elin kan sitta och glo på tävlingar hur länge man vill. Glatt humör liksom! Jag har ju inte direkt tränat hårt det senaste utan mest haft kul med Gossen och gjort positiva grejer. Bytena har jag lagt lite på is så länge och tar upp de igen när tillfälle ges och jag kan åka iväg till Peter igen :) 
 
Jag har precis börjat jobba lite med iMovie och hoppas kunna bli bättre på att lägga upp lite mer filmer och klipp här på bloggen. Men mitt otekniska jag tar lite extra lång tid på sig att lära sig allt. Men jag blir bättre snart ;) 
 
Idag har jag jobbat och städat hela hemmet. Hunnit med en måltid på donken med Amanda och nu blir det en go film med Ola innan det är dags att sova för att kliva upp pigg som en nötkärna imorgon till jobbet. Sov gott gott folk! Puss
 
 
 

 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback