Sjukling bjuder på ännu en bildbomb

 
 Idag vaknade jag vid 05.30 och huvudet exploderade. Gick upp, tog en alvedon och la mig igen. Var uppe och tog ännu en tablett vid 05.50 då huvudvärken bara blev värre. Jobbet var inget snack om, dit kunde jag inte gå. Nu, några timmar senare mår jag knappast bättre. Känner mig febrig och har fortfarande ilande huvudvärk. Tabletter verkar inte vilja hjälpa kroppen idag. USCH!!! 
 
Hoppas att jag piggnar till snart. Det här tryckande vädret känns som anledningen till skallebanken, men hoppas att jag inte fått nåt jäkla virus nu. Vill inte ligga nerbäddad med feber, det är inte min stil ;P
 
Här kommer lite bilder från igår :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback