Bildbomb!

I helgen har hästarna fått ridas både lördags och söndag. Igår red jag bägge två och idag kom Elin så red vi ihop. Jag red dem båda på banan igår en kortis på varje och idag red vi dem en stund på banan och efter det skrittade vi ut i skogen. Riktigt mysigt! Dem bara lunkar på liksom. Bägge hästarna har skött sig fint. Gossen var extremt duktig igår vilket ledde till att jag bara red honom i typ 20 min :P Dante var lite mer okoncentrerad men vi fick till det på slutet. Idag var Dante mycket mer samarbetsvillig och lydde minsta vink. Gossen likaså :D 
 
Elin hade med sin kamera och vi fotade lite idag. Dem bilderna har jag dock inte fått ännu men de kommer upp på bloggen i dagarna som kommer. Mamma fotade lite medan jag red i lördags och jag fick även knäppt lite bilder när de stod och käkade lunch nakna i solen ;) 
 
Helgen som varit har som vanligt vart över på ett kick. Fan, man borde vara ledig fler dagar i veckan. Men vem vill inte ha det så... ;) Imorgon blir det jobb igen men jag ska försöka rida lite mer i nästa vecka. Denna har blivit lite mindre eftersom Goss vilat för dem grejade med tänderna på honom :) 
 
Hoppas alla ni har haft en bra helg. Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Emmy

Frågan är om Elin köpt sig en ny kamera, eller om hon snor sin systers....? 😉
Men vad fin Dante har blivit förresten 😍😍

Svar: hihi, hon LÅNADE sin kära systers kamera ;) sen tycker vi nog båda två att det är du som borde hålla i den, dina bilder blir så fina! Vi fick köra på standardläget eftersom tekniken var lite för svår för oss :P
Ida Anzén

2016-10-16 @ 19:25:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback