Mittiveckanridning!

Det har redan hunnit bli onsdag och jag tycker dagarna bara rusar iväg. Var helt inställd på att det var tisdag, men nänää. Och skönt är ju det, det betyder ju att helgen är närmre ;) 
 
Red både Gossen och Dante idag! Först Dante och vi tog det väldigt lugnt. Gjorde skrittövningar en lång stund först för att få honom att lyssna och travade typ 15 minuter efter det. Det gick välidigt bra faktiskt! Han sänkte sig fint och höll inte på körde upp huvudet sådär jobbigt. Han får ett stort plus i kanten idag! :D 
 
Gossen skötte sig kanon han också! Vi satte ett par fina byten och det är otroligt vad lugn han är nu om man jämför med innan. Då var det bara full fräs framåt ;) Gör inte många byten när jag väl tränar det utan vill nu att han ska förstå vad jag vill och inte tycka det är jobbigt. Började med att göra bara 2 byten på ett pass och har nu jobbat mig upp till iallafall 4, inte illa de ;) 
 
Jag har en hel drös med bilder som Emmy tagit!! :D men de kommer upp succesivt annars blir det en väldig massa på samma gång ;) Tack Emmy för att du fångar så bra bilder! PUSS
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback