Älskade vänner!

Man blir så otroligt glad när man tänker på vilka underbara människor man har omkring sig. Folk som ställer upp och gör så mycket för en. Jag hoppas innerligt att jag kan återgälda er en dag! 
 
Igår åkte jag och Amanda till stallet ihop. Vi pysslade med hästarna och hon fotade när jag för första gången red utan nånting. Jag har ridit utan sadel och träns innan men alltid haft en tygel runt halsen, just för att ha en gnutta kontroll iallafall. Men den skippade jag med och det gick hur bra som helst. Gossen var så duktig och lyhörd och jag satt och log och kände mig hur stolt som helst. Älskade häst! 
 
Idag var Emmy med i stallet och fotade massor också. Blev lite blandade foton också på HuxFlux och Annie. Emmy är ju magnifik på att få till de där extraordinära fotona. Jag har dem inte än utan ska få de på USB, men den som väntar på nåt gott... :D 
 
Jag känner att jag hittar på väldigt mycket nu. Mycket aktiviteter! :D Sånt älskar jag! Imorgon kommer Michael och skor bägge hästarna. Älskar nya dojor som vanligt :P Och imorgon kommer också ett par grannar som bor längs E20 med sina hästar så ska vi rida ut! Hanna och Frida heter dem :) Det är bara en kort sträcka stallen emellan så äntligen har vi fått bokat in en uteritt ihop :D 
 
Jag har så mycket bilder, ni anar inte. Men som jag brukar säga. Allt kommer i omgångar :D 
 
 
Tack Emmy och Amanda för att ni ställer upp och plåtar oss, det uppskattas till tusen!
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback