tisdag!

 
Så fick man ett svar iallafall. Jag hade tydligen ryggskott och min rygg var illa däran. "Du måste haft riktigt ont" säger massageterapeuten Kim till mig. Haha och jag som har gått runt och trott att det ska gå över av sig självt :P min rygg var alldeles sned, det såg man också tydligen när jag låg på rygg och han tog tag i mina fötter. När han drog dem längs varandra var det ena benet centimeter kortare än det andra på grund av att mitt bäcken var snett. Menmen, han fick knäckt och masserat hela ryggen så nu känns det mycket bättre! Ska tillbaka nästa vecka igen för ett återbesök :) 
 
 
Jag och Jill fick iallafall komma ut på vår första ridtur sen hon flyttade Nikkita! Var hur mysigt som helst :D Gossen har fått ett par Cavallo boots från hööks för att han är så ömfotad. Veterinären tipsade om dessa :) Har iofs inte märkt nåt ömmande sen han fick dem nya skorna men för säkerhetsskull inhandlade jag ett par såna :) det funkade bra! Eftersom vi red på grusvägar, asfalt m.m så longerade jag honom en snabbis efteråt för att se om han ömmade, men nepp, ingenting :D juppppi!
 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback