Underbara uteritter!

 
Igår fick äntligen min kära mamma komma upp på hästryggen igen. Hon lånade Nikkita och det gick jätte bra! Det var längesen mamma red nu så det var dags :) blev en mysig tur i skogen med vackert väder och glatt humör! 
 
 
Idag blev det uteritt igen, dock inte med lika fint väder ;) haha! Jag vet inte vad det var med min pålle idag. Igår var han jätte seg, och idag var det helt tvärtom! Pigg och glad som attan vilket iofs var roligt :D kanske berodde lite på det blåsiga och regniga vädret ;) jag och Jill trotsade det iallafall och gav oss ut på en långtur! Utforskade en ny väg som tog 1,5 timme med riktig terräng i skogen :) pisseblöta blev vi men jäkligt kul var det! Hade sällskap av ett gäng tokiga kalvar längs vägen också, och Gossen skötte sig utmärkt :D blev inte ens stollig! Duktig kille <3
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback