Tränat hos Peter!

Lycka. Det är typ det jag kände idag när jag åkte från träningen hos Peter. Jag har tagit två lektioner av den här människan och jag känner redan hur mycket jag och Gossen har lärt oss och utvecklats. Visst, jag får lite skäll ibland för att jag är för "mesig" och inte tillräckligt konsekvent. Men jag behöver ha någon som säger till mig! Och jag är så jäkla nöjd och varje pass avslutas med ett yeey! Idag tränade vi lite byten, spin och neckreining. Peter satte sig i sadeln och jag har ärligt talat aldrig sett Gossen spinna så bra nånsin. Han gjorde det inte lika bra med mig på, men då vet jag iallafall att han kan. Sen ska ju bara jag få in knycket också :P jag är sjukt nöjd efter dagens träning. Gossen är en riktig pärla. 

Lägger ut en film sen också! :) åkte själv idag men Peter filmade lite när vi spann! 


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback