De senaste dagarna!

I fredags var jag och Jill ute på en tur. Jag trodde Gossen skulle vara seg och lite slö eftersom det blev ett rätt tufft pass hos Peter, men icke då, han var så framåt och pigg så :D 

I lördags lånade Emmy och Elin Gossen och Nikkita och red! Jag har ju vart iväg på bröllop i Norrköping hela helgen så det passade perfekt! Himla gott ibland att få hästen motioneras utan att lyfta ett finger :P dem systrarna är toppen som ställer upp! 

Idag red jag ett pass på banan. Tränade lite på läxorna jag fått utav Peter. Det gick la rätt bra men han kändes lite seg och ofokuserad. Det gick bättre hos Peter om jag säger så ;) Menmen, vi ska träna massa mer! 

Nu är min semester över. Känns för jävligt faktiskt. Har vart kasst väder och den har bara sprungit iväg så känns ju knappt att man har vart ledig. Men livet är tufft, bara att ta tag i det och gå tillbaka till vardagen trots att den svider ;P


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback