ÄNTLIGEN! (många bilder)

Ja gissa vad jag gjort idag?! Jag har ridit :D 
 
Tjaa, i tio minuter bara men ändå. Fick äntligen sätta mig i sadeln igen. Gossen ser väldigt bra ut så nu var det dags. Skrittade några varv och travade en långsida åt varje håll bara för att känna hur han kändes, och han kändes jätte bra :D Känns som att han vilat jätte länge men egentligen är det inte så himla lång tid ändå. Dryga tre veckor ungefär så han har ju inte förlorat så mycket kondis iaf :) Börjar väldigt lätt denna veckan. Tänkte göra samma imorgon, skritta och trava någon länga åt varje håll bara. 
 
Hade med mig kameran idag. Blev en hel del bilder men eftersom jag var själv så blir det inga bilder på oss ihop :P Lägger ut ett till inlägg senare ikväll med fler bilder från denna underbart fina dagen!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 













Postat av: Anonym

Puss

Svar: Puss
Ida Anzén

2015-04-21 @ 19:56:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback