Underbara hästar!

Igår jobbade jag till fem och var i stallet strax efter det. Fixade stallet först och en stund senare satt jag i sadeln på Cayenne, och hon gick hur fint som helst. Jobbade henne mest i trav och någon galopp och hon var så mjuk och fin i munnen :D efter att hon fick bort sina vargtänder så fipplar hon inte med munnen alls lika mycket vilket är toppen! 😃 
 
 
Idag åkte jag till stallet vid halv tio. Hästarna hade fått frukosten inne så dem gnäggade så trevligt till mig när jag kom 😊 släppte ut Cayenne och red Gossen på banan. Och "stelheten" jag pratat om de senaste två dagarna var puts väck😃 rörde sig jätte fint till min stora lycka! Jobbade han mycket på volterna i galopp och tränade på spin (vilket gick sådärbra) men resten gjorde han galant😃 Dags att åka och jobba... Som vanligt!!! Haha, ha en underbar fredag allihopa
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback