Tävlingarna i år...

Man kan ju lugnt säga att tävlingssäsongen för mig det här året inte har vart fenomenal direkt. Först operationen som sabbade tävlingar för mig och sedan en jäkla otur med balltramp och sömtryck. MEN NUSÅ, tänkte jag vara med på en sista tävling för året :D det är KM i rångedala där jag tänkte ställa upp och ha kul. Känner bara att det hade vart kul att åtminstone vara med på nåt innan det blir vinter och kallt. Ska bli superkul trots att jag kanske inte tycker att vi är i världens bästa tävlingsform :P men strunt samma, jag åker dit och har kul. Hoppas inte på att jag har mer otur nu bara och nåt annat oväntat händer!!


Har inte riktigt bestämt vilka klasser det blir än men ska anmäla mig ikväll så jag får se vad det blir :D

 
 
 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback