Sadelprovning och tävlingsplanerna!

Nuså har jag anmält mig till klubbmästerskapet den 8 november :D ska bli riktigt skoj! De klasser jag anmält mig till är:

Western horsemanship
Western riding
Reining

Får hålla tummarna som sagt att jag inte har någon oväntad otur igen och att jag kommer iväg den här gången :D haha!


För övrigt, haft en tjej här idag och jag har provat hennes sadel som är till salu! Riktigt fin och den kändes jätte bra. Red ett pass i den och den är verkligen superskön! Låg som gjuten på Goss och jag tror jag hittat rätt nu!! Ska fundera över helgen men väger åt att köpa den trots att den kostar "massssa pengar!" 😃 men det får det isåfall vara värt!!

såhär ser den ut

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback