Tränat i ridhuset!

Idag har jag jobbat till fem. Efter det åkte jag direkt till stallet och tog in hästarna. Eftersom det är kärllossning i marken så är vår ridbana kass nu. Så jag lastade Gossen och åkte till leanderssons ridhus. Det tråkiga var att Frida inte var med :( tyvärr så stämde inte våra tider denna veckan så jag fick träna ensam. Det var inte lika kul utan henne men jag hade med mig Agnes som sällskap iallafall :D

 

Kommer ni ihåg att jag sa att Gossen började få bättre kondis? Jovisst, bättre än innan, men den är bannimej inte riktigt bra än. Han blev trött ganska fort så jag red inget jätte hårt pass :) men jag var nöjd iallafall! Ska åka till ridhuset snart igen och då ska Frida vara med!

 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback