Tränat Cayenne!

Idag jobbade jag till fem och drog direkt till stallet efter det (: mockade först och sedan med sällskap av mor så tog vi in hästarna. Borstade och gjorde Cayenne fin och gjorde ett pass på banan. Tränade på rakspår och att hon skulle flytta för tryck till en början. Sen blev det även lite filande på galoppfattningarna. Att hon inte ska springa så mycket in i galoppen. I slutet fick jag till en bra fattning åt varje håll och nöjde mig där. Hon skötte sig jätte bra idag tycker jag :D

 

Imorgon är jag ledig. Hovslagaren kommer ju inte förrän på lördag och fixar gossens tappsko, men jag funderar ändå på att göra ett litet pass på honom imorgon. Banan är ju ändå så mjuk och fin :)

 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback