Tråkig vecka!

Hej alla underbara läsare. De senaste dagarna har inte direkt vart på min sida när det gäller hästeriet. Har haft massor av andra saker som måste göras. Självklart har jag gjort stallsysslorna men ridningen har jag vart dålig med. Har vart sjuk, sjukskriven från jobbet, vart och hämtat min nya soffa i Trollhättan, haft besök från annan ort, och helt enkelt inte haft någon ork till att träna. Häromdagen däremot (minns inte ens vilken) så fick jag ett litet ryck iallafall och red bägge hästarna. Cayenne var superduktig med tanke på att jag inte tränat henne från ryggen på jätte länge, och Gossen var som en seg ridskolehäst! Haha..

 

Men iallafall, jag har alltså inte haft så mycket kul att skriva om. Men nu börjar jag må lite bättre och hoppas komma igång med träningen igen efter några slappa dagar!

 

 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback