Igår och idag!

Igår när jag slutade vid 19.30 så ösregnade det ute. Vräkte ner vatten från himlen och jag drog en djup suck. Nää, jag åker fan inte och rider i det här skitvädret tänkte jag. Så jag åkte hem till Jill och kollade på tv istället.
 
Men idag har jag ridit trots att det regnade, och även mamma var hurtig och stod och tömkörde Cayenne samtidigt. Det var som tur var inget jätte jobbigt regn så det gick bra ändå. Men man var ju rätt blöt efteråt ändå ;) 
 
Gossen gick ett vanligt pass, galopperade en hel del och tränade på spinnen. Han blir bättre och bättre hela tiden! :D 
 
Cayenne tömkördes i skritt, trav och galopp. Hon skötte sig jätte bra också :) 
 
Här kommer dagens foto av PA! jag kunde inte direkt ha kameran uppe idag när det regnade ;) 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback