Vilodag!

Idag får Gossen vila faktiskt. Jag är ju dock ledig idag men när jag såg väderprognosen för idag så tänkte jag att jag lika gärna kan ta det lugnt... Tanken var att Emmy skulle kommit idag och ridit, men vi skjuter på det tills imorgon! Vi får se vad det blir, antingen så kanske vi rider ut eller så blir det nåt på banan. Var längesen jag träffade Emmy nu så det ska bli riktigt kul! :D
 
Glad nyhet är också att jag pratat med en tjej som är duktig på bloggdesign och hon ska hjälpa mig med min och fräscha till den! :D eftersom jag är sjukt dålig på aånt så är det ju toppen att jag får hjälp med det. Hon har även hjälpt en vän till mig med hennes blogg. Gå in och kika vettja :D angelinaingvallbakic.blogg.se
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback