Tisdag!

Hej alla läsare! 
Hoppas ni gillar den nya designen på bloggen. Det gör jag iallafall. Ett stort tack till Elvira Kurula som fixat den åt mig :) 
 
Igår jobbade jag hela dagen så det blev ingen ridning. Inte för att det gjorde nåt, han har ju gått ganska många pass på raken nu. Så hade jag ju tänkt att jag skulle åkt på träning i fristad idag , dem har ju såna egenträningar ibland, men vädret ska ju bli kaos. Riktigt synd för jag tror att det hade vart kul... Menmen, mycket möjligt att det inte blir någon ridning idag då om regnet öser ner och blixten lever rövare!! 
 
Imorgon kommer nog Emmy med till stallet :) då blir det nog träning med bägge hästarna på banan eftersom det blev uteritt sist! 
 
Nu ska jag fortsätta att ta det lugnt på min lediga dag och äta en riktigt sen frukost :D 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback