Solig söndag!

Idag har jag ridit bägge hästarna. Jag började med Gossen och idag gjorde jag ett vanligt pass med lite träning på byten i slutet. Vi fick till två byten, ett åt varje håll och då slutade jag :) han skötte dig jätte bra så jag var riktigt nöjd! 
 
Sen kom mamma upp med Cayenne till banan. Så jag satte mig på henne och mamma skrittade av Goss. Idag var hon jätte duktig! Hon lyssnade superbra och var lätt i munnen. Travade en hel del på fyrkanten och gjorde lite skrittövningar.
 
När jag var färdig med det så skrittade jag och mamma ut en liten kortis på grusvägen. Det är första gången jag "rider ut" på Cayenne. Och så lugn och fin hon var. Hon tog täten och trampade på jätte bra :D inga problem alls! 
 
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback