Helt slut!

Detta har vart en fullspäckad men ändå härlig dag :)
 
Jobbade till fem, sen direkt till stallet och började med att tömköra Cayenne. Det gick jätte bra och hon börjar verkligen bli jätte fin :D man märker att hon börjar gilla att jobba. Varje gång jag kommer till hagen så är det alltid hon som kommer först, även om hon står längst bort i hagen. En sån positiv donna ;) 
 
Sedan red jag Goss. Blev ett ganska så lätt pass på banan eftersom han vilat några dagar på grund av såret. Däremot så var han väldigt seg idag. Tror att det är för att dem gått och ätit i den nya hagen med maaasssaa gräs! Haha, så han är väl lite svullen och mör ;) men nu släpptes de i den vanliga hagen igen så dem inte jäser alltför mycket!
 
Efter det bjöds jag på en underbart god middag som Roger hade lagat. Grillad fisk med pommes! Mums, helt proppmätt är jag ;)
 
Imorgon blir det inget stall för min del. Jobbar till fem och sen ska jag hjälpa till och servera på en 50-årsfest! Men på söndag är det på't igen och då kanske det blir lite galopp på Cayenne igen ;D 
 
Men nu är jag helt slut, så nu blir det lite film och godis innan jag somnar! Godnatt på er!
 
 
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback