Uteritt!

Ja, idag var det ju uteritt som stod på schemat :) jag var i stallet vid halv nio så jag skulle ha gott om tid.
Jag fixade iordning Goss och begav mig mot skogen. Han tycker verkligen att det är roligt att rida ut. Pigg och framåt var han :) var dock lite is kvar på stigarna, men det gynnade oss eftersom vi fick ta oss igenom en hel del terräng! Jätte bra träning med kvistar som drar längs hela kroppen och grenar och stockar på marken att ta sig över! Turen tog ca 45 minuter och nu står en nöjd Gossen i hagen och busar med Cayenne :D

Nu ska jag åka och jobba till halv åtta ikväll, tjooohoo!!! Ironin flödar!

Imorgon blir det ett träningspass på banan :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback