Mitt i natten!

Hallådär.
Jag hann inte blogga förut, för jag fick skynda till jobbet och vi hade så sjukt mycket att göra så det blev inte en enda stund över!!
Nu är det mitt i natten och jag har precis kommit hem ifrån jobbet. Rätt trött vill jag lova :/
Men idag på förmiddagen red jag ett pass på Gossen iallafall. Det blev ett rätt hårt pass men han var superpigg! Travade i säkert 20 minuter innan han lugnade sig. Inga dumheter eller så men han sprang på som bara den. Men han längde väldigt fint på stegen!

Idag blev det mycket galopp! Men jag blev lite arg på han stundtals då han slarvade och blev tung i galoppen. Så jag fick helt enkelt galoppera på tills han släppte bettet. Blev mycket små galoppvolter och träning på fattningarna. Han slarvade en del där och jag fick säga till honom ordentligt. Och oj vad lätt det blev då ;) haha!

Han var rätt svettig efteråt men slutet av passet gick riktigt bra!

Nu ska jag sova... Godnatt på er!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback