Lördag!

Nu har jag krupit ner i sängen efter en varm dusch. Har dragit på mig en förkylning också som gör att jag känner mig hundra kilo tyngre...

Idag bjöd mamma och Roger på middag efter jobbet! Fiskgryta med ris och nyttiga grönsaker. Var otroligt gott :D

Sedan blev det ett pass på ridbanan med Goss. Gick sådär idag faktiskt. Han var lite slarvig. Vet inte om det berodde på mig eller honom ;) jag var lite trött i kroppen också så jag var kanske inte så pigg heller! Vi galopperade en hel del och han kändes lite tung i början men i slutet gick det bättre :) övade mycket på galoppfattningar och på att han ska skjuta iväg snabbare. Ibland blir han nästan stillastående i fattningen så vi tränade på att komma iväg bättre. Fick väcka honom lite där! Efter en stund så gjorde han det riktigt bra :)

Efter det så var klockan redan åtta och hästarna fick stå inne. Dem har gått ute länge varje dag nu när vädret vart fint :) hade en himla tur idag iaf för bara en stund efter jag hade ridit klart öppnade sig himmelen och det började regna! Men vi klarade oss :D

Nu har mamma och Roger snickrat ihop fler hinderstöd!! Superfina :D skuttskutt!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback