Lite dålig uppdatering!

Igår var jag dålig på att blogga, och jag ber om ursäkt för det!
Jobbade till fem och stod i valet och kvalet om jag skulle rida eller inte... Men så har ju Goss gått några dagar på raken nu, plus att min goda vän Therese som pluggar i Karlstad skulle åla hem idag och jag ville verkligen spendera tid med henne. Så efter jobbet så blev det lite tvättande av bilarna på clean park och så åkte jag, Therese och ett par tjejer till för att handla mat på maxi! Pasta blev det och tjejerna lagade medan jag slappade i soffan ;)
Det var en jätte mysig kväll med många skratt och roliga historier!!

Idag jobbar jag till fem igen, så åker jag direkt till stallet efter. Vet inte riktigt än vart jag ska rida, det får bestämmas sen :D
Ha en underbar måndag!

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback