Lång stalldag!

Nu sitter jag i stallet och tittar på när Roy skor hästarna! Just nu är det Goss som får putsade fötter :)

I förmiddags när jag kom så låg Goss och sov i hagen. Fick dåligt samvete när jag fick väcka honom men han såg nöjd ut ändå ;) idag så ville jag att Goss skulle få göra nåt kul, så vi tog en ordentlig sväng ute på vägarna! Dessutom hade jag mamma som sällskap så det var en jätte mysig uteritt! Gossen var supernöjd och han var verkligen duktig. Gick fram överallt utan bekymmer :)

Stallet är färdigt och när hästarna har blivit skodda så ska vi iväg och hämta hö också, så det blir en lång dag i stallet eftersom jag vart här sedan halv elva :D

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback