Ifrån igår!

Jag varken hann eller orkade blogga igår kväll... Var helt slut. Men jag får dela med mig av gårdagen nu istället :)

Emmy var med i stallet igår! Jätte trevligt när hon är med :D vi borstade och fixade hästarna och begav oss upp till banan. Jag red på Goss och Emmy longerade Cayenne. Gossen fick ett väldigt lätt pass. Han var rätt seg och mör, hade nog lite träningsvärk sen i måndags och han gick ju ett hårt pass i söndags med. Så han var nöjd med att få lulla runt bara. Blev bara skritt och trav :)

För Emmy gick det jätte bra också, hon var mycket nöjd med Cayenne! Man såg på Cayenne att hon lyssnade bra på Emmy och de såg ut att knyta band :D väldigt roligt!!

Emmy hade dessutom med sig kameran och plåtade en del också :D får bilderna imorgon eller på torsdag så då lägger jag upp dem här!! Blev ju lite flum på ridbanan men det får man också göra ibland ;)

Hämtade Goss nya täcke idag, det passade jätte bra och han var så fin i det så!!!

Idag slutar jag fem och då åker jag till stallet direkt och rider så vi hörs sen :)

















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback